niet op de markt gebracht

กระดานเรื่องหุ้นอื่นๆ เช่น กราฟ เทคนิค ข่าว ฯลฯ

Moderator: webmaster

niet op de markt gebracht

โพสต์โดย Banning » ศุกร์ 20 ก.ค. 2018 12:53 pm

Toen ik dit voorjaar op een conferentie werkte, zei ik tegen de man in de lift in het dure Vegas-hotel: "Je hebt een behoorlijk lichaamsbouw." Hij was zo prachtig gebeeldhouwd en gespierd in zijn magere tanktop, dat ik me genoodzaakt voelde om te reageren. Als een atleet naar een ander antwoordde hij zonder aarzeling "het komt met een prijs" ... Niet verwachtend dat soort reactie in een stad die het tegenovergestelde van ijver waardeert en het slechtste in onszelf beloont, ik pauzeerde, stemde intern Asics Gel lyte 3 Dames in en zei: "Ik wedden dat het doet "...

Lopende vorige week op de lokale paden bij Donner - Castle Peak en Basin Peak.

Na net een "steile verwonding" te hebben aangepakt - wat betekent dat iemand niet gebeurt als gevolg van een trauma van een sport zoals mountainbiken of ski?n, wat veel interessanter zou zijn dan de waarheid ervan ... dat wil zeggen dat ik het deed " eigenlijk niets "... behalve dat ik nu besef dat" niets "zich in de loop der jaren vertaalt in een slechte vorm. Zijn woorden klopten. Mijn vermogen om te doen waar ik van houd, om paden in de bergen te kunnen maken ... komt ook met een prijs. Het was niet (of misschien altijd?), En nu is het verschil dat ik dat bewustzijn heb en daarom een ??diep verlangen heb om het te behouden.

Ik had er een gemak van toen ik begon met niet de intentie om iets te "beginnen", ik Nike Air Max LTD Womens deed het en bleef het daarna doen. Ik was altijd atletisch en wilde rennen, dus ik zou de gevreesde "eerstejaars 10" niet krijgen. Ik rende vroeg in de ochtend, wat natuurlijk was sinds "het patrouilleren in de ochtend" hetzelfde uur was dat ik vroeg en vaak surfte. Er was geen strategie bij betrokken, geen stretching, geen denken over lichaamshouding of positionering, en veel gebeurde na het drinken van de avond ervoor en het afschudden van een kater op een 5 miler op het strand. Toen ik bij de bemanning kwam, liepen we als een team en er was een veronderstelde toewijding aan die ik niet heb opgemerkt. Ik was verslaafd.

Na de universiteit rende ik om me te kalmeren - zonder te weten wat "ik met mijn leven wilde doen" - rende ik weg om weg te komen van deze gedachten en tegelijkertijd holde ik ze op om ze te verkennen.

Warren Adidas Nmd Damen Lakes een paar jaar Nike Air Max 270 Femme geleden. Pedi intact na een 6-uurs looptraining van de derde klas.

Toen kreeg ik de eerstejaars 10, dus ik rende om af te vallen. Ironisch genoeg was ik op mijn zwaarste toen ... er was geen vrijheid in body-shaming runs. Mijn mentale toestand leek zich volledig te manifesteren in mijn fysieke toestand, beide verzwakt door de onzekerheden die ik had over mijn leven. Maar ondanks dat liep ik met de dieptepunten omdat ze er toch zouden zijn. De ritmische beweging van een voetstaking, gevolgd door de volgende, met een vrije stroomzwaai van de armen, en de ogen gericht vooruit ... resulteerde in een fysieke synchroniciteit die mijn humeur neutraliseerde.

De draad van het rennen bleef zich stilletjes verstrengelen in mijn leven. En tegen het eind van de jaren negentig, nadat ik dit had gedaan op het vuil in de canyons van de Santa Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen Monica-bergen, beschouwde ik mezelf als een van deze kleine maar vreemde stammen. Het was nog geen "ding", trailrunning was nog niet op de markt gebracht voor de atleetmassa's, het was een beetje een geheim voor degenen die het weten.

Flits vooruit een dik decennium toen we ons leven verhuisden naar de uitlopers van de Sierras met toegang tot een enorme speeltuin met beboste schoonheid, prachtige meren en majestueuze vergezichten - op een hoogte die hoogtij vierden ... en ik had mezelf meerdere uitnodigingen die ik niet kon weigeren. Ik heb elke fout gemaakt die je op een parcours kunt maken - van het dragen van de verkeerde schoenen die op mijl 7 geweldig aanvoelden, maar me in tranen bij mijl 18 had; niets anders gegeten dan Gu's voor 6-uur rechtdoor op een run die verondersteld werd 4 te zijn en nog 2 duurde met wat toevallige Nike Air Max Tn Mujer 3de klassering erbij betrokken, verkeerd berekenend de behoefte aan echte en juiste voeding die me opnieuw tot tranen toe bracht; Ik heb in de zomerse hitte met muggen zo dik gerend dat ik (wacht erop ...) tot tranen toe gedreven. Ik ben meer keren under-gunned, te weinig getraind en te weinig voorbereid dan ik zou willen toegeven.
Banning